عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

کادوی روز زن ازطرف هر2عشقممممم با هفته هاتاخیر

1393/3/5 15:55
نویسنده : مامان رویا
276 بازدید
اشتراک گذاری

بوسبوسبوسسلام عزیز دلمبوسبوسبوس

روز زن بابایی قراربود واسم گوشی موبایل سامسونگ گالکسی اس 3بگیره ولی متاسفانه بخاطر اوضاع تحریم و نوسان قیمت گوشی.بابایی موفق نشد روززن گوشی بخره.بالاخره باهفته ها تاخیر به سفارش بابایی یکی از موبایل فروشیها که با بابایی دوست بود گوشی روواسش اورد و با تاخیرفراوان روز زن به من هدیه کرد

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

گوشی گلکسی سامسونگ, گلکسی اس 3

 

ممنون همسرعزیزم

ایشالله همیشه سالم و شاد باشید عشقای من

 

[تصویر: 1340854vlshk2tez4.gif]

 

پسندها (2)

نظرات (5)

ترنم باران
6 خرداد 93 10:39
سلام آجي گلم ببخش ديروز نتونستم رمزو بهت برسونم....آخه مهمون داشتم در جريلاني كه الان اومدم رو نت هااااااا گوشيتم خيلي خيلي مباركه ايشاله به سلامتي و خوشي ازش استفاده بكني خواهش میکنم عزیزدلم تقصیر تو نیستا تقصیرمنه که عجولم مرسی خانمم
مامان سمیه
11 خرداد 93 21:29
آخی خدا همسرتو برا تو و پسر گلت سالم و سلامت نگه داره مرسیییییییییی عزیزم
فتحی
18 خرداد 93 11:53
سلام ما هم 12 سال در انتظار محمدمرصادیم خدا مرصاد شما رو نگه داره سلام دوست عزیزم.ممنون ازاینکه به وب پسرمن تشریف اوردی.خیلی خوشحالم کردی به وبلاگت اومدم.نوشته هاتو که خوندم خیلی دلم گرفت.واقعادرکت میکنم.چون منم مثل شرایط شماروداشتم ولی خداروهزاران هزاربارشکر بعد از6سال خدای مهربون این میوه شیرین رو بهم هدیه کرد.خیلی دوران سختی رو گذروندم.منم اکثرمراحل پزشکی روطی کردم و جواب نگرفتم تااینکه دکترم درخواست ivf رو بهم داد ولی بازم من قبول نکردم. ایشالله خدای عزوجل به حق این ماه و ایام بزرگ بزودی زود دامنتو سبزکنه.الهی امین ابجی گلم من لینکتون کردم
مامانی ویانا
20 خرداد 93 3:24
مبارکه دست همسرت درد نکنه ممنون عزیـــــــــــــــــزدلم
فتحی
24 خرداد 93 20:18
سلام عزیز شما هم با افتخار لینک شدی ممنون ازاینکه مارو قابل دوستی دونستید