عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

تولدت مبارک تک ستاره آسمان مامان وبابا

1394/5/30 13:06
نویسنده : مامان رویا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری
در شامگاه عاشقانه ی میلادت تمام جانم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشم های زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغازین روز بودنت مبارک
 

 
امروز خورشید زیباترین‏ ترین طلوعش را می کند و دنیا رنگ دیگری بر خود می گیرد
دل ها به یمن آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت بسیار بسیار مبارک . . .
 

این چندمین تولد توست؟
و کدامین انبساط مجدد هستی؟
این چندمین لحظه آفرینش است؟
و چندمین موج سکوت؟
چندمین لبخند خلقت؟
خورشید را کدامین بار است که می بینی؟
و عقربه ساعت ها چندمین بار است که می چرخد؟
و چندمین بار است که مجدداً نفس می کشی؟
چندمین دم !؟
کدامین آن !؟
شادمانا که تو چه اندازه خوشبختی!
و جهان چه اندازه پرشور است
که باز هم تولد تو را جشن میگیرد . . .
 

سلام پسر گلم

فرشته کوچولوی من دو سال زمینی شدنت مبارک

 

شعر نابی بودی
آفتاب و بهار با تو آمدند
روزی که آمدی
طوفان شد و پیکانی آتشین
در نقطه ای از جهان فرود آمد
و من با تو باور کردم
که می شود هم پای رنگین کمانی در باران قدم زد !

تولدت مبارک دردونه ی مامان و بابا

عزیز دلم امسالم نتونستم واست تولد بگیرم

بخاطر فوت عموی من و فوت پدر زن عمو محمدغمگین

ان شاالله حیاتی باقی باشه و مشکلی پیش نیاد سال دیگه حتمآ واست تولد میگیرمبوس

ببخشید عزیزم که با تاخیر اومدم تولدتو تبریک گفتم

ولی روز تولدت یه کیک کوچولوجهت یادگاری واست گرفتم که خوشبختانه قبل از گذاشتن شمع روی کیک...زدی و شمع رو شکوندیخندونک

            

               

 

     

ان شاءالله همیشه سالم باشی و زنده باشم تولد 120 سالگیتو واست بگیرم عمرمممممممممممم

 

پسندها (3)

نظرات (0)