عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

پایان ماه نهم و اغاز ماه دهم از زندگی ات مبارک عزیزترینم

1393/2/31 16:04
نویسنده : مامان رویا
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر طلای من

سلام پسرک قشنگم

 

9مااااهه که خودمو فراموش کردم
خودمو با دیدن چشما و دستا و اون نگاه زیبااااات به دست بااد سپردم و همه ی زندگی و نفسم فقط خلاصه میشه در وجود تو.
واقعا وروجک شدی و تمام روزامو با عطر تنت پر کردی.

 

عزیزدلم من اول عذرخواهی کنم بابت تنبلیم که نتونستم بیام و وبلاگتو اپ کنم

این روزاخیلی بی حوصله شدم

این چندپستی هم که گذاشتم مطالبش اماده بود و نیازی به نوشتن من نبوده و کارراحتی بود :hih:خوبی پسرم؟خوبی عسلم؟وقتی فکرشومیکنم یه روزمیای این مطالبو میخونی قند تو دلم اب میشه یادت باشه همیشه دوست دارم وعاشقتم.مهم نیست چندسالت باشه وچقدربزرگ شده باشی همیشه مزصادکوچولوی منیخندونک


                niniweblog.com

خوب فدات بشم ماهگی روسپری کردی و قدم مبارکتو تو ماهگی گذاشتی

بوسالهی قربونت برم ماه قشنگمبوس

نفس مامان ورودت به ماه زندگی شیرینت مبارکککککککککککک

линеечка из роз

حالابریم سراغ کارهای جدیدت که یادگرفتی

اول ازهمه بگم ماشالله هزارماشالله خیلی شیطون شدی

الان دیگه سینه خیز رفتنوکامل یادگرفتی و دوست داری 4 دست وپابری ولی هنوزموفق نشدی ایشالله کم کم یادمیگیری عزیزدلم

وقتی اسباب بازی دستت میدم مدام پرتش میکنی و میری دنبالش خیلی ذوق میکنی

این روزا دوباره بخاطر دندونت خیلی اب دهنت میاد و هرچیزی رو هم که میبینی سریع میکنیش تو دهنت

ماشالا ماشالا  خیلی شلوغ و بد خلق شدی. همش نق میزنی و یک سر بغل میخوای یا اینکه باید ببرمت بیرون،  همینکه میذارمت تو کالسکه و از در بیرون میریم همچین میخندی و دست و پا میزنی که نگو.یکم که رفتیم دورزدیم خسته میشی و گریه میکنی منم دیگه بغلت میکنم

 

جداکننده متن

به پارک شدیدا علاقه مند شدی و وقتی میگم بریم تاب تاب کلی خنده و ذوق میکنی.هروقت سوارتاب میشی اولش اخم میکنی بعدش که من شعر تاب تاب عباسی روبرات میخونم کلی میخندی و دسته های تابو ول میکنی وخودتو میکشونی لبه تاب که بیای بغلم از خوشحالی totalgifs.com smile gif gif 011203flk_prv.gif

 

 

دیگه سلام کردنو قشنگ یادگرفتی وقتی بهت سلام میدیم خودت بهمون دست میدی(ماه قبل یادگرفته بودی ولی بعضی وقتایادت میرفت)

بای بای کردنو هم تازه یادگرفتی ولی هنوز خوب خوب بلدنیستی بعضی وقتایادت میره دستتو که تکون میدم یادت میاد

 

 

دس دسی کردنو هم کامل یادگرفتی وقتی میگیم دس دسی اول یکم دستاتم بهم فشارمیدی بعد شروع میکنی به دس دسی کردن

الهیییییییییییییی من فدای دستای کوشولوت بشم عزیـــــــــــــــــــــزم

 

heartsbar
امروز رفتیم مرکزبهداشت واسه چکاپ 9 ماهگیت
وزنت 8400 شده بودفقط 200 گرم اضاف کرده بودی که خیلی کم بود خانم بهداشت گفت بخاطر سرماخوردگی ماه قبلته که کم وزن اضاف کردی که خداروشکرنگرانیم کمترشد
دورسرت   44و قدت هم 74 شده بود که خداروصدهزاربارشکر خانم بهداشت گفت خیلی خوبهمحبتبوس
 
totalgifs.com barrinhas gif gif lh6c.gif
یه موردی که خیلی خندم گرفته بود این بود که
بچه هایی که بهشون واکسن زده بودن داشتن گریه میکردن و تو فکرکردی دارن باهات بازی میکنن تو.هم درجوابشون او او او او میکردی و جیغ و داد میزدی
خانم بهداشت بااینکه خوش اخلاق نیست از این کارتو خندش گرفتخندونک
 
totalgifs.com barrinhas gif gif coracao.gif

ویــــــــــــــــــــــــــــــژخندونک

بریم سراغ عکسها

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif 54.gif

اقا مرصاد در یخچال
خندونک

vinebar

Essen linien

Essen linien

Fantasie linien

Karikatur linien

Stern linien

جدیدا یادگرفتی چشمای نازتو اینجوری میکنی

Stern linien

جوجوی من در پارک

Liebe linien

ساعت 2 شب باپسرداییت ایلیا هوس بازی کردین

Liebe linien

Katzen linien

Blumen und natur linien

عشق مامان دخترمیشودخندونک

Blumen und natur linien

اینجاهم مهمان داشتیم چون بیقراری میکردی و من نمیتونستم به کارهام برسم حاضرت کردم با بابایی فرستادمت خونه اقاجون(بابای من)

totalgifs.com barrinhas gif gif user.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 37.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_borboleta.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif joaninhas.gif

اینجاهم با دایی وزندایی و ایلیا ومامان جون رفته بودیم پارک سوارکالسکه شدیم

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_flor1.gif

و............................

دیشب رفته بودیم خونه خاله من و شیرینی دستت دادم که دیدم بازش کردی و روی شیرینی رو دندون زدی

اینم جای دندونای خوشگلت

بوسبوسقربونت برم عزیزم دوســــــــــــــــــــــــــــــــت دارمبوسبوس

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان سمیه
4 خرداد 93 1:22
واااااای جای دندونای موش کوچولو رو ببین رو شوکول بخورمت فسقلی عکسای تو رورویکشو خیلی دوست داشنم از اون کلاه و توهمون عکس از اون زیردگمه هه امیرطاها هم داره وای بچه تو یخچال چه میکنی؟حالا هرطوری رفتی اون تو، پس خورونیای توش کو؟همه رو خوردی ناقلا فدات بشم سمیه جون خاله جون خوردنیاشو مامان شیکموم خورده امیرطاهاجونمو ببوسسسسس
ترنم باران(تنهاسابق)
4 خرداد 93 13:06
سلام آجي جووووووووووون الهييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ورود به 10 ماهگي مرصاد جوني مبارك باشه، ايشاله تولد 10 سالگي و 20 سالگي و .... 100 سالگيهاش عزيزم سلااااااااااااااام عزیزم ممنون خاله جونم
m0zhde
5 خرداد 93 16:05