عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

تولد یکسالگی

1393/7/24 8:05
نویسنده : مامان رویا
1,850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفسم به عشقم به مرصادم که هر روز منو عاشقترمیکنه

 

فدات بشم مادر خیلی وقته که نیومدم وبت منو ببخش که حسابی درگیرم و مجبورم که خاطرات شیرینتو باتاخیربنویسم عزیزدلممحبت

از دوستان گلمون عذرخواهی میکنم که نتونستم بیام بهشون سربزنم.بوس

عزیزدلم قراربود واست تولدبگیرم ولی بخاطر اتفاقی که واسه آقاجون افتاد دیگه کنسل شد ولی بااین وجود یه کیک کوچولو واست گرفتم

شب تولدت به دایی و زندایی و ایلیا زنگ زدم که بیان و کنارمامان جون و آقاجون یه تولد خیلی مختصر و کوچیک واست بگیریم/البته همه این برنامه ها به اصرار آقاجون بود/

شب که ایلیا اومد خواستیم اتاق رو یه تزیین کوچولوکنیم دیدم آقاجون خیلی حالش بد شد و منم دیگه بکل بیخیال تولد شدم و اون شب دیگه تولد کنسل شد

ولی روز تولدت آقاجون خداروشکربهتر شد و عجله ای خودم اتاق رو یه کوچولوتزیین کردم و بخاطر دل آقاجون  و باحضور آقاجون و مامان جون و بابا یه تولد خیلی کوتاه و مختصر واست گرفتم و دایی و زندایی و ایلیا جون هم چون مهمونی رفته بودن  نتونستن بیان

totalgifs.com danglers gif gif 27danglersmagiagifs.giftotalgifs.com danglers gif gif 27danglersmagiagifs.gif

    اینجا با کمک مامان جون و آقاجون کیک رو بریدی

totalgifs.com danglers gif gif 142danglersmagiagifs.giftotalgifs.com danglers gif gif 142danglersmagiagifs.gif

و اینجا هم در روز یک سال و یک روزگی آقامرصاد کچل میشودخندونک

totalgifs.com danglers gif gif 35danglersmagiagifs.giftotalgifs.com danglers gif gif 35danglersmagiagifs.gif

totalgifs.com mini-coracoes gif gif 79.giftotalgifs.com mini-coracoes gif gif 79.gif

پسندها (4)

نظرات (7)

ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
27 مهر 93 9:34
سلام اجي جونم خوبي؟ الهي بلاخره برا مرصاد جون تولد گرفتي؟ تولدش مبارك ايشاله 120ساله شه به به عجب كيكي ...منم موخام ماشاله به مرصاد جون،وااااااااااي خدايا چرا مرصاد جونو كجليش كردين آخه بابا طفلكي بچه! خاله قربونش بره! سلام عزیزم.مرسی توخوبی؟ آره ترنم جون به اصرار بابا یه تولد 4 نفره گرفتیم.خیلی تعدادمون زیاد بودااا قربونت برم موهاش خیلی بد شده بود.کچلش کردیم بلکه بهتر بشه ولی انگار یکم موهاش خشک شده خدانکنه خاله جونم
مامان و آیلین
27 مهر 93 19:04
سلام عزیزم تولد گل پسرت مبارک سلام عزیزم.ممنووووووووووووووووووون
مامان سمیه
4 آبان 93 22:25
وااااااااااای بزنم له شی رویا بچه رو چرا کچل کردین؟ سلام سمیه جون نه توروخدا بچم گناه داره بی مادر میشه سمیه جون موهاش خیلی بدشده بود.من که دلم نمیومد کچلش کنم ولی باباش گیرداده بود که بیا کچلش کنیم بلکه موهاش بهترشه. امیرطاهای گل گلابمو ببوس
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
6 آبان 93 8:21
سلام آجي رويا جونم خوبي؟ مرصاد جوني خوبه؟ الهي دورت بگردم ميدونم عزيزم واقعا بلاگفا چند روزه بدجوري قاطي كرده اين مشكل برا منم هست... قربونت برم آجي كفشا قابل تو رو ندارن... آیه واقعا خدا هدايتش كنه كه بفهمه نبايد بين بچه هاش فرق بذاره، آره بيخدا جاريم پرروتر از اين حرفاس تا حالا چندين بار ضايه اش كردم اما بازم كارشو تكرار ميكنه. آره آجي احساسات پدر شدن شوشوجونم قلقلك خورده.
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
14 آبان 93 15:27
سلام بر آجي روياي مهربون خودم... قربونت برم ...ممنونم بابت پيام تبريكت عزيزم... فدات شم عزيزم ان شا الله... آره بخدا خدا هدايتشون بكنه
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
14 آبان 93 15:30
سلام آجي رويا جونم ، فدات شم تو خوبي؟ اي بابا داماد همسرت اينا ديگه نوبر بوده هااااااااا، ابجي از بس مردم اين كلك ها رو سوار ميكنن آدم دلش نميخاد به هيشكي اعتماد بكنه بخدا!