عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

یک سالگی گل باغ زندگیمون

1393/5/29 8:51
نویسنده : مامان رویا
1,432 بازدید
اشتراک گذاری

"زیباترین هدیه آسمانی تولدت مبارک"

در یک روز زیبای تابستانی خداوند فرشته ای رواز آسمون برای ما فرستاد و از ورود اون

فرشته یکسال میگذرد.

روزی آمدی با نگاهی شیرین، و گرمایی دلپذیر، آمدی و رنگی تازه به زندگیمان بخشیدی.

نازنینم در وجود ظریف و کوچک تو به غایت نشانه هایی از عظمت پروردگار را یافتم و

خداوند را با تمام وجود سپاس میگویم بر داشتن این موجود زیبا.

در 30 تیر سال 1392 ساعت 12 خداوند تو را به من هدیه کرد و من مادر شدم.

وقتی با نگاه زیبا و آرامت و با صدای نفسهای گرمت آرامشی ابدی را به من هدیه میکنی،

وقتی دستانت را در دستانم میچرخانی و گرمای وجود خدا را در آن حس میکنم، نگرانم که

مبادا نتوانم این آرامش را در زندگی برایت فراهم کنم و به درستی حق سپاس خدا را به جا

بیاورم.پس فریاد میکشم خدای مهربون ممنونم که این حس زیبا را به من عطا کردی.

ممنونم که مرا لایق دانستی تا مادر خطاب شوم. و ممنونم که این فرصت را به من دادی تا

این ابدی ترین نعمت را از میان والاترین نعمتهایت حس کنم. و با هر نگاهی به او و دیدن

رشد و بالندگی او بدانم که هستی و یادم بماند که همیشه خواهی بود. پسرم حالا سالروز

تولد توست و باید بگویم با تو دوباره زاده شدم. و روح مادر شدن در من دمیده شد. و تو

شدی نقطه پایان تمام ناامیدی ها و خستگیهایم.

هدیه ات تمامی قلبم، همه روحم و سراپای جان و تنم

کاش پذیرا باشی. !

    

پسرم عاشقانه میپرستمت

نبض بودن من توئی،تنها بهانه زندگیم توئی

تو هدیه بهشتی من هستی

به خودم میبالم که مادر چنین گوهر یکدانه ای هستم

 

 

سلام پسرگلم سلام عزیزترینم

ناز پسرم قند عسلم مامان تنبل بازم اومد که بگه معذرت میخوام .نمیزاری بخدا نمیزاری به هیچ کاری برسم فقط میخوای باهات بازی کنم منم نه نمیگم در فواصلی هم که میخوابی به کارای خونه میرسم و نهار و شام برا بابایی میزارم

عزیزدلم خیلی دوست داشتم واست تولد بگیرم ولی  دو روزپیش یه اتفاق خیلی بد واسه آقاجون افتاد

انگشت آقاجون لای در انباری گلخونشون رفته و یه بندانگشتش بشدت له له شده.الان دکتر انگشتشو 16 بخیه زده.دکترگفته اگر تا روز شنبه انگشتش سیاه نشد مشکلی نداره ولی اگرخدای ناکرده سیاه شد زبونم لال بایدیه بندانگشتش قطع بشه.گریه

خیلی بخاطر این جریان ناراحتیم و کلی نذرکردیم که ایشالله درست شه

قراربود یه جشن کوچیک خانوادگی واست بگیرم ولی بخاطر این اتفاقی که افتاد لغو شدولی یه کیک کوچولو حتمآ میگیرم

قراربود ببرمت آتلیه.بازم لغوشد چون این روزا خونه آقاجون مدام اقوام و دوستان میان  عیادت آقاجون.و از اونجاییکه مامان جون دیسک کمرداره نمیتونه زیادکارکنه من میرم کمکش . واسه همین نمیتونم ببرمت آتلیه.ایشالله دست آقاجون بهترشه ومهمانها کمتر بشن حتمآ میبرمت

یکشنبه قراربود راهی مشهدبشیم ولی متاسفانه فعلآمسافرتمون لغو شد بخاطرآقاجون

ایشالله آقاامام رضاکمک کنه دست اقاجون بهتربشه حتمآ میریم پابوسش

یـــــــــــــــــــــــــاامـــــــــــــــــــــــــام رضـــــــــــــــــــــا(ع)

پسرگلم این روزا ماشالله خیلی بازیگوش شدی

کلاغ پر رو یادگرفتی.انگشت اشارتو میذاری رو زمین و میگی پر و منم کلی ذوق میکنیم و قربون صدقت میرمبوس

وقتی آهنگی رو میشنوی خودتو تکون تکون میدی و دست میزنی مثلآ داری میرقصیمحبت

یادگرفتی مدت زمان کوتاهی وایمیسی

دالی بازی هم یادگرفتی.

علاقه شدیدی به موبایلا و کنترلا داری وقتی میبینیشون شیرجه زنان میری روشون و سریع میبری دهنت

عاشق توپ و ماشین هستی

حالا بریم سراغ عکسها

دنبال بادکنک در لباسشوییخندونک

برفراز پله هاخندونک

برنج مرصاد رسیدخندونک

هدیه تولدت ازطرف بابابوس

پسندها (9)

نظرات (24)

ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
29 مرداد 93 9:45
سلام آجي جونم دلم برات خيلي تنگ شده بود، دارم پستتو ميخونم، راستي آجي گلم تاريخ تولد مرصاد جونمو اشتاباهي نوشتي 93 اونو بكن 92 سلام عزیزم.فدات بشم . منم خیلی دلم واست تنگیده بود آره حواسم بنود.اصلاحش کردم
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
29 مرداد 93 9:56
آااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجي رويا جونم چقدر احساساتتو نسبت به مرصاد جونم زيبا بياااااااااااااااااااااااااان كرده بودي!!!قربون حس مادرانه ات برم من آجي جووووووووووووووووووونم تول مرصاد جونو از صميم قلب تبريك ميگم ان شاالله پسره بزرگي بشه و يه روزي رسيدن به بالاترين مدارج علمي و تحصيليشو جشن بگيري عزيزم.... از خدا هم ميخام انگشت باباجونت خوب بشه و ان شاالله نيازي نباشه زبونم لال قطع بشه، ان شاالله آقا امام رضا خودش شفاشو بده، ووووووووووووووووووووووووي عكساي مرصاد جونو ببين آدم ميخاد بياد گازش بگيره، عجب فندقي شده .... شيطون بلاست آآآآآ بخدا خيلي شاد شدن عكساشو ديدم كلا بچه هاي شطونو دوست دارم، البته من همه بچه ها رو دوست دارم اكثره بچه ها هم منو دوست دارن فك كنم اگه اونجا بودم هم بازي خوبي برا مرصاد جون ميشدم آجي حتما اگه مرصادجونو بردي آتليه عكساشو برامون بذار ؛ عكس كيكشم هم كه اصلا فراموش نشه هاااااااااااااااا ممنوووووووووووووووووون عزیزم فدای آجی گلم بشم من ایشالله. ترنم جون واسه باباجونم دعاکن.خیلی نگرانشم چشم حتمآ عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم
ابجی سجا
29 مرداد 93 11:38
کوه میشوم برایت... یک بار بگو دوستت دارم تا هزار بار تکرارش کنم
ابجی سجا
29 مرداد 93 11:38
ممنون خاله خیلی خوش اومدين خواهش میکنم عزیزم
ابجی سجا
29 مرداد 93 11:38
مامانی ویانا
29 مرداد 93 23:01
مرصاد جون تولدت مبارک انشاله 120 ساله بشی رویا جون انشاله دست بابات به زودی خوب میشه مرسیییییییییییییییییی خاله جونم انشالله.واسش دعاکنید ویاناجونمو ببوس از طرف من و مرصاد
فریده مامان آیهان
30 مرداد 93 9:06
سلام به رویا جون و مرصاد عزیزم. گلم تولد یک سالگیت مبارک.الهی که تنت همیشه سالم باشه و لبت همیشه خندون و جیبت همیشه پر پول ایشالله تولد 120 سالگیت. رویا جون ایشالله زودی انگشت آقا جون خوب بشن با تاخیر برا مرصاد جون تولد بگیرن و ببریش آتلیه و بعدم پابوس آقا امام رضا. سلام عزیزم ممنوووووووووووون خاله جون ایشالله.فریده جون واسش دعاکنید که ایشالله بخیربگذره.ما خیلی نگرانیم آیهان گلی رو ببوس
مامان هستی
31 مرداد 93 1:54
بدي نرسه خاله جون آقاجون بهترن؟انشالله زودزودخوب بشن_تولدت مبارك عزيزخاله سلام عزیزم خداروشکر بهتره ایشالله ممنوووووووووووووووووووووون خاله جونم هستی جونمو ببوس عزیزم
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
2 شهریور 93 11:50
سلام آجي رويا جونم.... قربونت برم آجي جونم، با من باشه هر روز آپ ميكنم اما گاهي خجالت ميكشم، ميگم الان مخاطبهام ميگن چقدر بيكار و پرحرفه...آره ديگه با دوربينش عكس نميگيرم؛ آره يه هفته است باز ميپوشم.... آجي جونم پست جديد زدم بيا بخونش
مریم
3 شهریور 93 10:37
سلام مامان مهربون عزیزم من دست آقاجونت خیلی ناراحت شدم . ایشالا مشکلی پیش نمیاد و زود زود خوب میشه . مرصاد خوشگلم تولدت مبارک عزیزم . انشاالله 120 ساله بشی و همیشه زیر سایه پدر و مادر سالم و سرحال باشی . رویا جون تو رو خدا براش اسفند دود کن و صدقه بده ماشالا روز به روز خوشگلتر و خوردنی تر میشه . هزار تا بوس آبدار سلام عزیزم ایشالله.البته اول خدا و بعدش با دعای شما دوستان گلم دست پدرم خداروشکر بهتره و خطر تاحدی رد شده ممنون خاله جونمممممم چشم حتمآ عزیزم واسه ماهان گلم
نی نی عکس
3 شهریور 93 14:19
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir سلام خواهش میکنم چشماتون قشنگ میبینه چشم حتمآ ممنون که بهمون سر زدید
مامان فریده
3 شهریور 93 16:48
رویا جونم تولد یکسالگی مرصاد جونی مبارک.ایشالله تولد ۱۲۰ ساگیش چقدر هم وروجک و شیطون شده ماشالله ایشالله دست پدرتون هم زود خوب بشه مرسییییییییی عزیـــــــــــــــــــــزم ایشالله آرتا جونمو ببوس راستی فریده جون دلمون واسه آرتاگلی تنگ شده ها.تنبلی رو بذار و عکس جدید آرتا رو واسمون بذار
مامانه آنیتا
3 شهریور 93 22:57
مرصاد جونم تولدت مبارک انشاله 120 ساله بشی خاله ودامادیت ممنون خاله جووووووووووون آنیتای گلمو ببوس
ابجی سجا
4 شهریور 93 21:25
هیچکس بر نیمکت پارک تنهایی نمینشیند یا یار در بر است یا یاد یار در سر تقدیم به تو که یادت همیشه و هرجا با منه ممنون آبجی سجاجـــــــــــــــــــــــــونـم
ابجی سجا
4 شهریور 93 21:26
جاااااااانم عزیــــــــــــــــــــــزی
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 20:20
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
mamane araz
8 شهریور 93 21:15
۱.تولد گل پسرت مبارک.ایشالله همیشه سلامت باشید در کنار هم آخرشم زن میگیرن میرن دیگه ۲.برا آقا جونت خیی ناراحت شدم.انشالله ک مهم نباشه.مارو در جریان بزار.بزرگترا روزیه ما کوچیکترا هستن ممنووووووووووووووون عزیزم خداروشکربهتره عزیزم
مامان و آیلین
10 شهریور 93 19:09
سلام عزیزم تولد مرصا عزیز را تبریک می گم ببخشید یه کم با تاخیر بود انشااله 120 سالگی گل پسرت سلام عزیزم ممنووووووووووووووون خوشگل خاله
ابجی سجا
13 شهریور 93 16:07
به بند دلت بیاویز رخت خاطره ام را گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند
مامان آیهان
25 شهریور 93 15:22
سلام سلام تولدت مبارک عزیز دلمممممممممممممممممممم ببخشید من دیر اومدم واسه تبریک تولدت سلام خاله جـــــــــــــــــــــــون ممنون . خاله جونم ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه ست آیهان گلی رو ببوس
مامان سمیه
7 مهر 93 13:12
هوراااااااااااااااااااااااا تفلدش مبارک مرصاد کوچولوی عسلمون هم یکساله شد الهی که همیشه زیر سایه پدرومادرت باشی و زندگی رو با عشق اونا سر کنی و اما عکس ها: یا ابالفض! دختر نذار دست به لباسشویی بزنه خطرناکه برق میگیرتش خدایی نکرده هه هه بچه ها عاشق پله ن وای نازی راه رفتنشو ببین از دیوار گرفته و داره راه میره پسر تو کابینت چکار میکنی تو تو کیسه برنج چی وروجکه سلام .ممنونم خالهههههههههههه جوووووووووون سمیه جون مرصاد ماشالله خیلی شیطون شده.لباسشویی رو همیشه ازبرق میکشم عزیزم آره والا من الان دیگه جلو راه پله محافظ گذاشتم عاشق کابینته که بره و نظم ظرفا رو بهم بزنه امیرطاهای گلمو ببوس
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
15 مهر 93 11:37
آجي كجايي؟
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
20 مهر 93 14:46
سلام رويا جونم فدات شم منم خوبم راست ميگي نميرم
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
22 مهر 93 10:11
سلام عزيزم عيد شما هم مبارك ، آرزوي بهترين ها رو برات دارم قربونت برم عزیزدلم