عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

ورودت به 11 ماه زندگیت مبآآآآآآآآآآآآآآآآآآآرک

1393/3/27 12:57
نویسنده : مامان رویا
288 بازدید
اشتراک گذاری

مرصاد من ،عزيز من ،عشق من

اي درخشان ترين خورشيد زندگي من

اي كه با آمدنت نور و عشق و محبت را در خانه دلمان هزاران برابر كردي

اي تنها شكوفه تك درخت زندگي من

اي پرآب ترين ميوه زندگيم

اي كوچك ترين عضو خانواده ام

 اي كليد تمام دربهاي بسته من

اي بزرگترين آرزوي زندگي من

واي تنها ترين رمز زنده بودنم

هميشه و همه وقت با من و همراه من باش         

سلام گل یاسم . همه زندگی من . دلیل نفس کشیدن من سلام

پسرگلم با کارهای جدیدی که یادگرفتی بزرگتر شدن و اقاشدنتو نشون میدی

جدیدآچهاردست و پارفتنو یادگرفتی

یادگرفتی بدون کمک ما با تعادل کامل میشینی

یادگرفتی دیوار یا من یا پشتی رو میگیری و بلندمیشی

کلمه های مامان بابا ممم نم نم و جدیدآ آبه رو قشنگ میگی

مامان جون وقتی میگه بوس بده لبای ناز و کوچولوتو میذاری رو صورتشو و فشارمیدی

فقط به مامان جون هم بوس میدیبوس

اقامرصاددرحال تفکرخندونک

بفرمایید بیسکوییت

زبانکده محصلزبانکده محصل

آقامرصادوپرنده کوچولوش که شبش به دست ایلیا کشته شدخندونک

زبانکده محصلزبانکده محصل

تشویقتشویقتشویق

فدای ژستت بشم من

محصلمحصل

مم

مم

محصلمحصل

 

زبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصل

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

سمیه
30 خرداد 93 13:32
ایوای شکل گرفتن دستاش تو خواب درست عین امیرطاهاس خاله جون آخه امیرطاها داداشمه واسه همین عین هم میخوابیم
مامانی ویانا
3 تیر 93 22:08
یازده ماهگیت مبارک گل پسر ماشالله این ماه خیلی پیشرفت کردی عزیزم ممنون خاله جون آره واسه خودم مردی شدماااا
مامانه آنیتا
4 تیر 93 14:37
11 ماهگیت مبارک عزیزم ممنون عزیـــــــــــــــــــــزم