عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

عشق مادر

1393/2/10 16:15
نویسنده : مامان رویا
393 بازدید
اشتراک گذاری

 حتما بخونیــــــــــــــــــــــــــد خیلی قشنگـــــــــــــــــــــــــــه

مادر

روسری ات را بردار تا ببینم بر شبِ موهایت چند زمستان برف نشسته است تا من به بهار رسیده ام ….

totalgifs.com rosas gif gif 146.gif

بزرگترین درد دنیا اینه که ببینی اونی که تا دیروز درداتو میکشیده داره درد میکشه !
اون یه نفر مادره

niniweblog.com

   مادری بودبایک پسر18 ساله

مادریک چشم نداشت وپسرش روخیلی دوست میداشت وهمیشه اونو تادم درمدرسه میبردپسرجلوی دوستاش همیشه ازچهره مادرش خجالت میکشید....یه روزمادربه مدرسه پسررفت وپسرازدستش ناراحت شداون شب پسره به مادرش گفت بااین قیافه ترسناک چرااومدی مدرسه؟مادرگفت غذاتونبرده بودی.نمیخواستم گرسنه بمونی.پسرگفت ایکاش بمیری تااینقدباعث خجالت وشرمندگی من نشی زنیکه ی یک چشم زشتعصبانی

چندسال بعدپسردر یک کشوردیگه دانشگاه قبول شدو به مدارج عالی رسیدوهمون جاازدواج کرد و صاحب 2 فرزندشد

خبربه گوش مادررسید مادررفت اونجا تا نوه ها و پسروعروسش روببینه امانوه هاازدیدنش ترسیدن وپسرش بهش گفت پیرزن زشت چرااومدی اینجا؟بچه هامو ترسوندی . ازخونه من برو بیرون

مادربدون گفتن حرفی رفت

چندسال بعدپسربخاطرکاری به کشورش برگشت و از روی کنجکاوی سری به خونشون زد.همسایه هاگفتن مادرت فوت کرده و یک یاداشت واست گذاشته

پسره از مرگ مادرش ذره ای ناراحت نشد

متن یادداشت این بود:

پسره عزیزم وقتی 6 سالت بود تو یک تصادف یک چشمتو از دست دادی.اون موقع من 26 سالم بود و در اوج زیبایی بودم به عنوان یک مادر نمیتونستم ببینم پسرم یک چشمشو از دست داده.واسه همین یک چشممو به پاره ی تنم دادم که مبادا بعدها با ناراحتی زندگی کنی پسرم مواظب چشم مادرت باش

اشک در چشمان پسرجمع شدگریهگریهگریه ولی افسوس دیگه مادری نبود که بخواد ازش تشکر کنه

سلامتی تمام مادرا صلـــــــــــــــــــــــــــوات

پسندها (2)

نظرات (1)

سمیه
21 اردیبهشت 93 17:05
مامان رویا نمیخوای عکس جدید مرصاد رو بذاری