عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

روزت مبارک مادرعزیزم(با یک روز تاخیر) وورود نفسم به نهمین ماه زندگی مبارک

1393/2/1 17:32
نویسنده : مامان رویا
361 بازدید
اشتراک گذاری

                                روزت مبـــــــــــــــــــــــــارک مادرعزیـــــــــــــــــــــــــــــزم

کارت پستال درخواستی طراحان

 

مادرم مادرم مادرم مادرم

بزرگ شديم ... و فهميديم چيزهايي ترسناك تر از تاريكي هم هست ...

بزرگ شديم ... به اندازه اي كه فهميديم پشت هرخنده مادرم هزار گريه بود ..

بزرگ شديم ... ويافتيم كه مشكلاتمان ديگر با يك شكلات،يك لباس يا كيف حل نمي شود ...

خيلي بزرگ شديم ...

وفهميديم سخت گيري مادرم عشقش بود،

وغضبش عشق بود وتنبيه اش عشق بود

عجب دنيايي است ، و عجيب تر از دنيا چيست و چه كوتاه است عمرمان

معذرت ميخواهم - فيثاغورس

مادر من سخت ترين معادلات است!

معذرت ميخواهم - نيوتن
راز جاذبه مادر من است!

معذرت ميخواهم - اديسون
چراكه مادر من اولين چراغ زندگي من است!

معذرت ميخواهم- أفلاطون
چراكه اين مادر من است كه شهر فاضله قلب من است

معذرت ميخواهم - روميو
چرا كه همه راه ها به عشق مادر من ختم مي شود!

معذرت ميخواهم - ژولييت
چرا كه مادرم عشق من است!

از همه معذرت ميخواهم ؛
چرا كه هر چقدر دوستتان داشته باشم،هرگز و هيچگاه آن گونه كه مادرم را دوست داشتم دوستتان نخواهم داشت ، زيرا او زني است كه وجودش ديگر هيچ گاه تكرار نخواهد شد ...

ممنونم مادرم از اينكه مادر مني
مامان مهربانم، آهنگ صدايت زيباترين ترانه زندگيم، نفس هايت ، تنها بهانه نفس كشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم شد.روزت مبارك...(1782):(kiss):
اي بهتر از همه كلمات!
اي خواستني تر از عشق!
دوست دارم خورشيد را تقديمت كنم
وستاره هارا بالاي سرت بچينم
و دستهاي پينه بسته ات را در دست هايم بفشارم
و در نگاه خسته و زيبايت گم شوم
و بگويم : دوستت دارم مادر...
روزت مبارك
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی.

تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی.

مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک.

مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک بادFlowerysmileFlowerysmile
مادر عزیزم ،وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.
 

بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

پسندها (2)

نظرات (1)

دایی و نی نی ها
1 اردیبهشت 93 11:56
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .