عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

گردش در هوای ابری

1392/11/19 16:34
نویسنده : مامان رویا
279 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل مامان دیروز و جمعه هفته قبل خیلی هوای خوبی داشتیم.هواابری بود.بابا جون پیشنهادداد ناهار اماده کنیم بریم بیرون و در دل طبیعت ناهاربخوریم.من ناهار رو اماده کردم ولی عزیزم تو خوابت برد و ما نتونستیم بریم بیرون.ساعت 12 ازخواب بیدار شدی ولی دیگه واسه بیرون رفتن دور بود.عزیزدلم ناهار رو خونه خوردیم.بعدازناهارحاضرشدیم و رفتیم گردش.

اول رفتیم مزرعه پدربزرگ خدابیامرزت/بابای بابا/ عموجونت اونجاکشاورزی میکنه

                          

                          

                         

                         

                       

                         بعد بازن عمووبچه های عموجون رفتیم گلخونه اقاجون/بابای من/

                       

                         

                       

 

یه روستای دیگه هم رفتیم بنام زایرعباسی.ولی چون خوابت برد من نتونستم پیاده شم ولی باباجون و زن عمو وبچه های عمو پیاده شدن.خیلی طبیعت قشنگی داشت

                            

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

samira
26 بهمن 92 14:34
با سلام طراحی و چاپ تقویم یکساله (چهار فصل در یک صفحه) و یا چهار برگ (هر فصل یک صفحه ) و یا هر طرح دلخواه شما برای فرزند دلبندتان. به مناسبت فرارسیدن سال نو تخفیف ویژه خواهیم داشت. از همین الان اقدام نمایید. شماره تماس برای سفارش : 09338594661
مامان هانا
27 بهمن 92 1:14
ولنتینت مبارک گل پسر
مامان رویا
پاسخ
ولنتاین شماهم مبارک خاله جونــــــــــــــــــــــــم خاله جون بازم نتونستم لینکتون کنم