عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

مهندس 6ماهه من و شیرین کاریهایش

1392/11/5 10:59
نویسنده : مامان رویا
230 بازدید
اشتراک گذاری

مهندس کوچولو داره با لپ تاپ کارمیکنه

انقدرعلاقه به شکم رفتن دارم که نگووووووووو اخه بهترین فرصت واسه دست خوردن

تازه ازحمام اومدم بیروننیشخند

چه کلاه خشگلی دارمزبان

چیکارکنم اخه میخوام دندون دربیارم دیگه باید با لثه گیرخودمومشغول کنمنیشخند

چه ژست قشنگی گرفتمخجالت

دست خوردن چه لذتی داره هاااااااااااچشمک

دارم به بابایی درس یادمیدم که ایشالله رتبه اول دانشگاه بشهنیشخند

دارم سه چرخه سواری میکنم

ودراخرهم 2 برابر خنده هام گریه میکنم بخصوص  موقع خوابزبان

قربون شیرین کاریهات برم مننننننننننننننننننماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیهان
6 بهمن 92 12:36
ای جونم فدات بشم چه عکسای نازی
مامان رویا
پاسخ
نظزلطفته عزیزممممممم
مامان کوثری
7 بهمن 92 6:26
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مینا فتوحی
7 بهمن 92 14:42
با سلام و احترام خدمت شما دوستان، من کارشناس‌ارشد گفتاردرمانی در تهران هستم. در حال حاضر پژوهشی در مورد صداسازی (غان‌وغون) کودکان زیر یک‌سال انجام می‌دهم که تا بحال در ایران انجام نشده است. ممنون می‌شوم اگر کسی را می‌شناسید که کودک زیر یک‌سال دارد، و مایل است در این پژوهش با من همکاری کند، به بنده اطلاع بدهید. پژوهش به صورت ضبط صدای کودک به مدت چند ماه خواهد بود. با تشکر فراوان. (m.fotuhi_slp@yahoo.com)
مامان هانا
18 بهمن 92 15:44
چه نازی فدات شم
مامان رویا
پاسخ
نظرلطفته عزیزم.دوست داشتم لینکتون کنم ولی ادرس وبلاگتون نبود