عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

ماه رمضان مبارک

1393/4/7 16:22
نویسنده : مامان رویا
315 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال تبریک ماه مبارک رمضان

 

 

حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم . . .

التماس دعا

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

ای آنکه تویی ز سوز جانم آگاه
به درگهت آورده ام از غصه پناه
رسم است که تفحه ای بر دوست دهند
این تحفه ماست کوله باری ز گناه
التماس دعا در لحظه های قشنگ خداییتان

 

 

خدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى
و شب زنده داری ام را نیز مانند شب زنده داران
و بیدارم کن در آن از خواب بی خبران
و گناهم را بر من ببخش اى معبود جهانیان
و درگذر از من اى درگذرنده از گناهکاران . . .

 

 

می شود این رمضان موعد فردا باشد
آخرین ماه صیام غم مولا باشد
می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند
که همین سال ظهور گل نرگس باشد
السلام علیک یا ابا صالح المهدی

 

 

مسافر پرواز رمضان :
پروازت بی خطر، امیدوارم توشه ات فراوان
وسهم سوغات من، دعای شبهای قدرشما باشد . . .
التماس دعا

 

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

عزیزدلم پارسال همین موقع  تقریبآ اوایل ماه هشتمت بودکه تو دل مامانی بودی

هرروز بالگدهای قشنگی که میزدی من شکرخدامیگفتم

چون ماه رمضان سال 1391 من خیلی از خدای مهربون خواستم که تو رو به من بده.سر سفره افطار . سر سفره سحر . پای سجاده نماز . ظهرها که از تلویزیون ترتیل قرآن میدیدم و میخوندم .ملتمسانه و گریان از خدای خودم میخواستم که ماه رمضان سال بعد دامنمو سبزکنه و با فرزندعزیزم سر سفره افطار و سحربشینم

بابایی همیشه منو دلداری میدادولی پسر نازم من سالیان سال طعم تلخ انتظارروچشیده بودم

خیلی سخت بود خیلییییییییییییییییی

خدای مهربونم هم منو نومید نکرد و پسر عزیزی همچون تو رو بهم داد

خــــــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــــا شــــــــــــــــــــــــــــــــــکرت

الان به یاد اون روزای سختی که پشت سرگذاشتم اشکم سرازیر شد

خدای ارحم الراحمین

با این چشم گریان ازت میخوام به حق این ماه عزیزی که پیش رو داریم

هرعزیزی که آرزوی مادر شدن داره ایشالله تا سال آینده دامنشو سبز کن

الــــــــــــــــــــــــــــــهی آمــــــــــــــــــــــــــــــــــین

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (15)

مامان و آیلین
7 تیر 93 17:59
سلام عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه من هم فرا رسیدن ماه رمضان را بهتون تبریک می گم وبلاگ جالبی دارین همچنین گل پسر بامزه ای دوست داشتین به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال می شیم . سلام . ممنون . نظرلطفتونه چشم همین الان میام ممنون از اینکه به وب پسرمن اومدید
ترنم باران
9 تیر 93 11:27
عزيزم ماه رمضون برتو و خانواده محترمت مبارك باشه، التماس دعا ممنون عزیزم
ترنم باران
9 تیر 93 11:29
خدايا شكرت كه به خواهر عزيزه من چيزي دادي كه يك دنيا خوشحالو سپاسگذاره.... فدای آجی گلم بشم ایشالله به حق این ماه عزیز هرکی هرحاجتی داره حاجت روا بشه
مرمر
9 تیر 93 15:25
سلام د.سی پسرنانازیتو ببوس ایشالله دوستای خوبی باشیم براهم منم لینکت کردم سلام عزیزم چشم حتمآ ایشالله واسه آرتین کوچولوی خوشگلم
ترنم باران
11 تیر 93 13:35
سلام آجي جوووووووونم فدات شم آجي مهربونمنظرته لطفته آجي جون.... آره آجي دوستام بي بخار در اومدن......فدات شم عزيزم منم يه رفيق فابريك بنام تو دارم كه هميشه بيادمه باور كن اغراق نميكنم ها تو نت بعضيا هستن كه برام خيلي عزيزن توام يكي از اونايي قربونت برم عزیزدلم خیلییییییییییییی بامرامی ترنم جونم.جدی میگمااااااا
ترنم باران
11 تیر 93 16:02
فدات شم آجي جونم مرسي.... قابل تو رو ندارن خدا رو شكر كه همچين زندگي خوب و مرفه اي داري الان آجي ايشاله هميشه پايدار و خوشحال باشين آره بخدا آجي ما هم مثل شما بوديم البته مادر شوشوم چونكه خوشش نميومد با عروس يه جا زندگي بكنه برا همين يكي از واحد هاي خونه پدرشوشو رو دادن به ما، در اصل اينجا دوواحده واحد بالا برادر شوشو و پايين ما ميشينيم.... خانواده شوشو جان منم تو روستا زندگي ميكنن و بقول خودت عروسيمونم آنچنان دلبخواه خودمون نبود... باور كن همزمان با من دوسته صميميم هم نامزد كرده بود چه خريدهايي كه براش نكرده بودن.... اونزمان پول حلقه من 350 تومن شده بود اما اون يه حلقه يك ميليوني خريده بود... خيلي وقتها به زندگيش غبطه ميخوردم، اما هيچ موقع به روي شوشوم نمياوردم بيچاره سرباز بود ديگه از كجا مياورد خرجم ميكرد؟ باور كن همون دوستم 6 ماه بعد از نامزديش سره خريدن يه لباس با شوشوش به هم زدنو كلا زندگيش داغون شد و الان در مراحل طلاقه... ولي خدا رو شكر من دندون رو جيگر گذاشتشمو تمام اون مراحل سختو طي كردم...الان خدارو شكر شوشوم برام كمو كسري نذاشته....حتي ميخاست ماشينمونو عوض بكنه من نميذاشتم ميگفتم بهت فشار مياد برگشت گفت تو چيكار داري مين ميخرم تو سوار شو و كيفتو بكن بذار من فشار بكشم من دوست دارم فشار بكشم تا تو بهترينها رو داشته باشي... باور كن چه روزايي بود كه خانواده ام سره كم و كسريهايي كه خانواده شوشوم برام گذاشته بودن بهم نق ميزدن اما همه اشو ميريختم تو درونم و بروز نميدادم تا فقط شوشوم به عشقم شك نكنه و همين اين برام خيلي با ارزش بود قربونت برم من آجی همین عشق و تفاهمه که ستون زندگی رو استوارمیکنه خدارو صدهزاربارشکر.ایشالله روز به روز خوشبخت و خوشبخت تر بشید عزیز دلم
ترنم باران
13 تیر 93 12:26
سلام آجي رويا جونم.... خوبي؟ پسري جونت خوبه؟ تو اگه به تبادل لينك راضي نبودي هم خودم به زور وادارت ميكردم باهام تبادل لينك كني سلام عزیــــــــــــــــــــــزم مرسی.توخوبی؟ فدای تو بشم مـــــــــــــــــــــــن
ابجی سجا
13 تیر 93 21:29
ممنون خاله جون خيلي خوش اومدين سراغمون خواهش میکنم عزیزدلم.وظیفه بود
ابجی سجا
13 تیر 93 21:31
ﻣــﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ… ﺍﮔـــﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﯼ ِ ﺑـﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻮﺩﻥ ِ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــ ! ﺷــﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾــﯽ ﺯﯾﺒـــﺎﺗــﺮ ﺍﺯ ﺗـــــــﻮ ﺳــﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ … ممنون دوست عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم
ترنم باران
15 تیر 93 10:16
سلام آجي دسته گلم خوبي؟....مرسي عزيزم نظره لطفته كه آجيتو اينقدر با سليقه ميدوني... عزيزم اعتماد به نفس به خرج بده،همه اش هر كاري كه ميخواي بكني بگو من ميتونم من ميتونم اونموقع است كه ميبيني اعتماد به نفستو كاملا به دست آوردي....من همه اش همين كارو ميكنم... شوشوجان خيلي اوقات ميگه اين كار درست بشو نيست ما از پسش برنمياييم بهش ميگم اين حرفاي منفي رو ول كن به اين فكر كن كه كار نشد نداره... باور كن آجي هميشه اينو ميگم فقط ميگم كار نشد نداره من ميتونم سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟ فدای تو بشم . واقعآ لذت میبرم از اعتماد به نفست چشم آجی سعی میکنم اعتماد به نفسمو تقویت کنم واسه خاله ترنم
ترنم باران
15 تیر 93 10:17
آجي جونم مطالبتو رمز دار بكنف خواهش ميكنم آجي جونم چشم خانومم.ایشالله از پست بعدی مطالبمو رمزدارمیکنم
ترنم باران
15 تیر 93 14:48
سلام اجي مرسي خوبم ...شكر وووووووووووووووووووووووووي بوس مرصاد جون منو ذوق مرگ كررررررررررررررررد توام از طرفه خاله اش يه بوس گنده بكنش آجي هردوتونو ميبوسم قابلتو نداشت خاله جون چشم حتمآ عزیزدلم قربونت برم آجی جون
ترنم باران
16 تیر 93 2:17
خدانكنه آجي جوووونم....ببخش كه ناراحتت كردم عزيزم خدانكنه برا مامانيت اتفاقي بيوفته خدا سايه مامانو باباتو هيچ وقت از سرتون كم نكنه خواهرم،خداهمه رفتگان رو بيامرزه آجي گلم قربونت برم عزیزدلم ممنون ترنم جونم
رزمندگان بهشهر
22 تیر 93 17:51
اجرنا من النار یا مجیر سلام سپاس از حضورتان یازهرا سلام دوست من خواهش میکنم
fatima
29 شهریور 93 11:37
سلام عزیزم کوچولوی خیلی نازی داری به من حتما سر بزن منتظر حضور گرمت هستم نظر یادت نره.... منتظرما.....