عروسک من مرصادعروسک من مرصاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عـــــــــــشق مامان و باباش

همسرعزیزم روزت مبارک

1393/2/23 17:11
نویسنده : مامان رویا
358 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقدیم به همسر عاشق و مهربانم

تشکر و قدردانی از بهترین همسر دنیا

همسر عزیزم دوستت دارم

 

Liebe linien

 

خوشحالم و هزاران بار خداي مهربان را شاكرم كه تو را به من هديه داد

 

خوشحالم و به خود مي بالم كه هميشه تو را در كنارم دارم

 

و چه لذت بخش است دوش به دوش تو قدم زدن ،

 

و از آن شيرين تر با تو همكلام شدن !

 

عشق ،قلب كوچكم را از خود بي خود كرده ،

 

چرا كه تنها تو را در ميان ديگران باور كرده است !

 

كاش زودتر از اينها تو را يافته بودم گل من .

 

زيرا احساس ميكنم با عشق تازه متولد شده ام!

 

حال ...تو مرا ليلاي خويش مي بنداري ،

 

ومن تو را مجنون عشق مي نامم !

 

تو مرا براي خود مي داني ،من نيز تو را از براي قلب خود مي دانم.

 

و چه زيباست لحظه ي رسيدن به اوج خوشبختي ،

 

زماني كه هر دو همديگر را براي هم مي خواهيم!

 

خالصانه و از ته قلبم ميگويم كه براي من معناي واقعي عشق تويي .

 

Stern linien

 

یکی را دوست میدارم و در قلبم او را احساس میکنم

 

او همان ستاره درخشان اسمان شبهای دلتنگی ,تیره و تار من است


او همان خورشید درخشان اسمان روزهای زندگی من است


اری او همان مهتاب روشنی بخش شبهای من است


قلبم او را دوست میدارد و من هم تسلیم احساسات پاک قلبم می باشم


او همان فرشته ای است که با بالهای سفیدش مرا به اوج اسمان ابی برد


مرا با دنیای دوستی و محبت اشنا کرد


یکی را دوست میدارم....


همان کسی که هر شب قصه لیلی و مجنون را در گوشم زمزمه میکردچون تورا و

 

فقط تورا دوست میدارم


!!!!!!!!!!!اری تو را دوست میدارم..فقط تو را، همسر گلم

 

Liebe linien

 

برای تویی كه قلبت پـاك است...

 

برای تو می نویسم........

 

برای تویی كه تنهایی هایم پر از یاد توست...

 

برای تویی كه قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

 

برای تویی كه احساسم از آن وجود نازنین توست...

 

برای تویی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

 

برای تویی كه چشمانم همیشه به راه تو دوخته است...

 

برای تویی كه مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاك خود كردی...

 

برای تویی كه وجودم را محو وجود نازنین خود كردی...

 

برای تویی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ...

 

برای تویی كه سـكوتـت سخت ترین شكنجه من است....

 

برای تویی كه قلبت پـاك است...

 

برای تویی كه در عشق ، قـلبت چه بی باك است...

 

برای تویی كه عـشقت معنای بودنم است...

 

برای تویی كه عـشقت معنای بودنم است...

 

برای تویی كه غمهایت معنای سوختنم است...

 

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است..........

 

دوستت دارم تا ........!

 

متن های عاشقانه کوتاه فوق العاده زیبا  

 

نه...!

 

دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد

 

 

Liebe linien

 

همسرعزیزم نمیدونستم چجوری عشق و دوست داشتنمو برات توصیف کنم

 

فقط و فقط میتونم با زبان بی زبانی بگم

 

دوست دارمممممممممممم عاشقتممممممممممممم

 

پسر گلم به وجود بابای مهربونت افتخارکن

 

بدون خیلی دوست دارهههههه

 

هروقت می بو ستت از ته دل میگه خدای من چقدر شیرینه

 

همسر نازنینم من و پسرم از ته دل دوستت داریـــــــــــــــــــــــــــم

 

مرصاد گلی  به بابا رسول میگه

 

 

 

ایشالله همیشه سالم و تندرست باشی 

 

نازنینم *همه دنیام فدای یک لحظه بودنت 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)